2019年10月16日 星期三

[音樂] A N X - Sweatshirt (don't let go)

Spotify - A N X - Sweatshirt (don't let go)



今天要來介紹另一個冷門的樂團 A N X

沒錯 不是AND 也不是AXN電影台,就是A N X

這是一個來自於美國維吉尼亞州 林奇堡的一個相當年輕的樂團

2017年才正式成立 成立至今也只有三首作品



樂團成員有四個人 分別是:

貝斯手Taylor Youstra,鼓手James Kalis,主唱與吉他手Joey Waston與鍵盤手Nathan Pauley

格很明顯的是流行音樂,但卻又帶著一點點的夢幻獨立的風味,和些許的搖滾

拼湊成一股相當獨特的感覺

但這個樂團的所有社群媒體都停在今年(2019)的三月 不知道是解散了還是在沉潛

希望還有機會能聽到他們的新作品

BTW 這個樂團實在太新 好像還沒有Youtube的連結




以下是歌詞不負責中文翻譯

[Verse 1] Dancing down, break streets like we don't care And kissin' next to rundown city fair It won't matter if they think That we're crazy for chasin' dreams Let's just keep on dancin' in this street 繼續跳著舞,就算弄壞了接到我們也不在乎 在城市慶典的流程圖邊接著我 他們怎麼想一點也不重要 我們正瘋狂地逐夢想 就讓我們繼續在街道熱舞著吧 Because I'm crazy about you Don't have to rush I know you're crazy about me Don't say too much 因為我為你痴狂 不需要著急 我知道妳也為我癡狂 不必多說 'Cause you can wear my sweatshirt when you're cold And stuck on the side of the road And I will always be your way back home Just don't let go 因為當你冷時你可以穿上我的外衣 然後縮在街道的一邊 而我總是會成為你回家的道路 不要放手 I love the smell of your perfume I love how it feels when I'm lyin' next to you And you don't see yourself the way I do So trust me, baby There's so much more to you 我喜歡你香水的氣味 我喜歡那種我正躺在你身邊的敢學 而你不會如果這般的看你 所以相信我,寶貝 這裡還又更多可以給你 'Cause I'm crazy about you You don't have to rush I know you're crazy about me Don't say too much 因為我為你痴狂 不需要著急 我知道妳也為我癡狂 不必多說 And you can wear my sweatshirt when you're cold And stuck on the side of the road And I will always be your way back home Just don't let go 且當你冷時你可以穿上我的外衣 然後縮在街道的一邊 而我總是會成為你回家的道路 不要放手 And we can take a flight to nowhere close Forget everything that we know And all I need is you and you alone And where you are Don't let go 我們可以搭著飛機去到遠方 忘記所有我們知道的事情 而我需要的是你,只有你 和你所在之處 不要放手 If we don't know what the future holds All I know is I want you, I want you And it won't matter where we go Girl you know that I need you, I need you 就算我們不知道未來會如何 我所知道的只有我想要你,我想要你 而我們去到方並不重要 女孩你知道我需要你,我需要你 We don't know what the future holds All I know is I want you, I want you It won't matter where we go Girl you know that I need you, I need you 就算我們不知道未來會如何 我所知道的只有我想要你,我想要你 而我們去到方並不重要 女孩你知道我需要你,我需要你 Because I'm crazy about you I know you're crazy about me 因為我為你痴狂 我知道妳也為我癡狂 So you can wear my sweatshirt when you're cold And stuck on the side of the road There's nobody else I wanna hold I won't let go, so baby 所以當你冷時你可以穿上我的外衣 然後縮在街道的一邊 這世界上我想緊握著的人只有你 我不會放手,所以寶貝 We can take a flight to nowhere close Forget everything that we know All I need is you and you alone The way you are Don't let go 我們可以搭著飛機去到遠方 忘記所有我們知道的事情 而我需要的是你,只有你 和你的一切 不要放手

1 則留言: